Vic acull aquest cap de setmana les XII Jornades del cineclubisme
Cineclub Vic acollirà aquest dissabte les XII Jornades del cineclubisme, una trobada anual dels cineclubs del territori que aplega la Federació Catalana de Cineclubs.
Enguany, la jornada començarà dissabte al matà a l´Espai ETC amb una xerrada sobre un dels temes centrals dels cineclubs en la seva tasca de programadors: Drets i cinema No Comercial, a cà rrec de Carlota Planas.
Dins de la jornada, s´atorgarà el premi de Soci HonorÃfic a una personalitat que ha tingut importà ncia per a la trajectòria de Cineclub Vic de les últimes dècades. El guardonat es coneixerà durant el dinar on hi participaran els Cineclubs assistents, a prop de 60 persones.
A la tarda es farà l´assemblea de la Federació, que aplega tots els Cineclubs de Catalunya i també països catalans i Andorra.
Sessions de cinema
A continuació, s´oferirà una projecció de cinema oberta al públic i amb entrada gratuïta. A les 18h, es projectarà el documental Cineclub Vic. OrÃgens, sobre els inicis històrics i culturals de l´entitat. A continuació, es farà una projecció en 35 mm. de Los 400 golpes, un clà ssic del cinema i que és un dels films que apareixen de manera destacada en el docuemental de Cineclub Vic. Convidem a tot el públic a assistir a aquestes projeccions gratuïtes de cinema i a sumar-se a la nostra jornada més cinèfila.
Sessions especials Jornada Cineclubs